KLANTENSERVICE

1 Vragen over de levering.

1.1 Wat gebeurt er zodra ik besteld heb?
Na bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail zodra de bestelling is verwerkt. In deze mail staat ook uw ordernummer, deze is erg belangrijk aangezien deze vrijwel altijd nodig is om informatie over uw bestelling te vinden indien u vragen heeft. Bewaar deze dan ook goed. U krijgt tevens een mail zodra de order is overgedragen aan de post transporteur.

1.2 Wanneer krijg ik een track en trace code?
Indien u een product heeft besteld dat niet door de brievenbus past zal er een track en trace aan worden toegevoegd. U krijgt hier informatie over zodra de code is ingescand.

1.3 Hoe en wanneer worden de producten verzonden?
Aan het einde van elke werkdag, wat eindigt om half 5, worden alle verwerkte bestellingen naar een PostNL Postkantoor. Vanaf dat punt zal uw bestelling naar uw worden toegestuurd. Indien u een product heeft besteld wat niet door uw brievenbus past wordt dit als pakket verzonden. U zal dan tevens een track and trace code ontvangen waarmee u altijd de status van uw bestelling kunt bekijken. Indien u een normale bestelling heeft gedaan zal dit naar verwachting binnen 24 uur verzonden worden.

1.4 Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dit?
De factuur wordt bij elke verzending toegevoegd. U krijgt dus in alle gevallen een factuur opgestuurd.

1.5 Ik wacht een aantal dagen op mijn bestelling die jullie al verzonden hebben, waar blijft mijn product?
Elk product dat je bestelt, wordt uit voorraad geleverd door barchello.nl. Dit houdt in dat jouw bestelling meteen door onze magazijnmedewerkers kan worden ingepakt. Jouw bestelling staat dus nog dezelfde dag gereed om verzonden te worden. Als je meer producten bestelt dan wij op voorraad hebben, zullen wij per direct onze leverancier ervan op de hoogte brengen om jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te kunnen leveren. Je kunt de actuele voorraad bij elk product vinden

Helaas kan het voorkomen dat er vertragingen oplopen bij de transporteur. We vragen daarom uw begrip en even geduld te hebben als de bestelling nog niet binnen deze tijd is aangekomen. Indien er na 1 week nog niets binnen is kunt u ons contacteren zodat we voor een oplossing kunnen zorgen

2 Vragen over onze producten.

2.1 Ik heb een verkeerd of kapot product ontvangen, en nu?
Een product dat bij ontvangst al gebreken vertoont, krijgt de status ‘dead on arrival’ (DOA). Je kunt in de meeste gevallen het product direct retourneren. Je dient in het geval van een DOA altijd direct contact op te nemen met de klantenservice van barchello.nl, zo kun je zo spoedig mogelijk met een vervangend exemplaar worden voorzien.

Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, bepaalt de klantenservice van Barchello.nl of het daadwerkelijk een DOA betreft. In het geval van een DOA ontvang je van ons direct een nieuw exemplaar (mits voorradig). Als wij het geretourneerde product niet erkennen als een DOA, zullen wij het normale garantietraject volgen.

Een DOA dien je binnen 3 werkdagen na ontvangst telefonisch ofwel per email aan de klantenservice van Barchello.nl te melden. Na de termijn van 3 werkdagen kun je geen beroep meer doen op de DOA-procedure en zal het product als een reguliere garantieaanvraag worden behandeld.

 2.2 Ik wil meer informatie over het product, waar vind ik dit?
Deze kunt u vinden door eerst naar het gewenste product te gaan en vervolgens te zoeken op specificaties. Mocht het hier nog niet te vinden zijn kunt u ons uw vraag mailen naar info@barchello.nl

2.3 Hoe zit het mijn garantie?
barchello.nl leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na.  Daarom heeft u bij ons altijd een garantietermijn van 1 maand én een snelle garantieafhandeling. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert.

Neem bij een defect direct contact op met de klantenservice van barchello.nl. Dit kan per e-mail: info@barchello.nl of telefonisch op het nummer: 06 –47 13 22 27. Onze klantenservice zal samen met je bepalen wat de beste en snelste manier is om het probleem te verhelpen.

De factuur die je hebt ontvangen bij de bestelling dient tevens als garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden je ook aan de originele verpakking van het product te bewaren. Met het product in de originele verpakking beperk je de kans op beschadiging tijdens vervoer.

2.4 Ik ben niet tevreden met mijn product, hoe kan ik deze retourneren?
Stuur producten alsjeblieft pas retour nadat je contact hebt gehad met de klantenservice van barchello.nl. Producten die retour komen zonder voorafgaand contact zorgen voor een vertraagde afhandeling.

Let bij het retourneren van producten op de volgende zaken:

  •          Verstuur het pakket in een degelijke verpakking. Zorg dat de inhoud van het pakket aan de buitenkant niet zichtbaar is, dit in verband met onderschepping van de post.
  •          Verstuur het artikel inclusief het retourformulier en (een kopie van) de factuur volgens de ontvangen verzendinstructies.
  •          Je bent verantwoordelijk voor het slagen van de verzending. Wij raden je aan om waardevolle zendingen te verzekeren tegen verlies, beschadiging of diefstal.
  •          Vermeld als afzender altijd duidelijk je naam en adres.

Ingeval van retourzending per post dient u met het volgende rekening te houden:
1) het kan zeven (7) dagen duren voordat wij uw zending ontvangen.
2) retouren worden binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst (uitgezonderd zaterdag) verwerkt.
3) u dient bij het inpakken van de producten voor verzending per post redelijke zorg te betrachten zodat de producten onderweg niet beschadigd raken.
4) u dient bij het postkantoor een bewijs van terpostbezorging te vragen en dit te bewaren totdat u de koopprijs heeft terugontvangen of de vervangende producten bij u zijn thuisbezorgd.

2.5 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u de bestelling na het bevestigen wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons door een mail te sturen naar info@barchello.nl of door te bellen naar 06 23 53 99 28. We zullen dan proberen de bestelling alsnog ongedaan te maken. Desondanks kunnen wij niet garanderen dat de annulering mogelijk is en adviseren we u om de bestelling goed te controleren voordat je deze bevestigd.

U kunt binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de producten u bestelling annuleren. In dat geval betalen wij het het volledige bedrag van de aankoop terug. Wanneer u de producten niet in dezelfde staat retourneert als waarin u de producten ontvangen heeft, kunnen wij de producten of de kosten van het ophalen van de producten bij u in rekening brengen. Wanneer u de bestelling annuleert dient u de producten in dezelfde staat te retourneren als waarin u de producten ontvangen heeft. De kosten van het retourzenden van de producten worden niet door ons vergoed. Indien u de producten niet aan ons retourneert, kunnen wij de kosten van de producten of het ophalen van de producten bij u in rekening brengen.

2.6 Hoe zit het  met de kosten in geval van herroeping?
-  Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
- Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

U kunt uw producten retourneren door deze op te sturen naar :

Barchello Case
Nilantstraat 197
7415 TD DEVENTER
Nederland

2.7 Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je je bestelling hebt afgerond. Als een artikel heel populair is, kan het zijn dat het nog beschikbaar was toen je het in je winkelwagen plaatste, maar dat het was uitverkocht op het moment dat je afrekende.

3 Vragen over je kortingscode.

3.1 Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Heb je een kortingscode ontvangen? Hier vind je een aantal tips en spelregels met betrekking tot het gebruik van deze codes.

3.2 Algemene regels kortingscode
1. De waarde van de kortingscode dien je in één keer te besteden.
2. In principe zijn kortingscodes niet te gebruiken in combinatie met afgeprijsde artikelen (van/voor prijzen), tenzij anders vermeld.
3. Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingscodes en/of -acties.

3.3 Hoe werkt een kortingscode?
1. Zodra je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelwagen.
2. Bij voorkeur kopieer je de kortingscode om typefouten te voorkomen, zorg dat er geen spaties meekomen.
3. Plak de code in het kortingscodeveld.
4. Klik op de button, de korting wordt nu verrekend.

3.4 Werkt je code niet?
1. In sommige gevallen geldt een minimum bestedingsbedrag.
2.Vaak zijn kortingscodes geldig tot een bepaalde datum.
3.Wij adviseren de code te kopiëren en te plakken om typefouten te voorkomen.Let op dat je geen spaties voor of achter de code hebt staan.
4.Klik op de knop ‘‘Toepassen’, anders wordt de code niet verwerkt.

4 Vragen over onze site/accounts.

4.1 Hoe vind ik een artikel?
Snel zoeken:Op onze website staat bovenin de balk ‘Zoeken’. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug op elke site. Zoeken op onderwerp: In de linkerkolom van onze productpagina’s vindt u opties naar specifieke producten of productgroepen.

4.2 Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Dit kunt u niet zelf doen, u kunt echter wel mailen naar info@barchello.nl. De aanwezige medewerker zal dan z.s.m. uw account verwijderen.

4.3 Wat wordt er met mijn gegevens gedaan?
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt door onze medewerkers. U hoeft zich dus geen zorgen te maken dat gegevens aan derden worden verstrekt.

4.4 Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Klik op het door u gewenste product.
Stap 2: Klik op ‘in winkelwagen’.
Stap 3: Kies uw aantal en voeg eventueel uw kortingscode in.
Stap 4: Klik op ‘bestelling afronden’ en log in op uw account, heeft u geen account dan kunt u ook zonder account betalen maar dit neemt meer tijd in beslag.
Stap 5: Voer uw betaalgegevens in.
Stap 6: Kies de door uw gewenste verzendmethode.
Stap 7: Kies de door uw gewenste betaalmethode.
Stap 8: Controleer uw bestelling, abonneer uzelf eventueel op onze nieuwsbrief en accepteer de algemene voorwaarden.
Stap 9: Uw bestelling is geplaatst.

5 Overige vragen

5.1 Overige vragen
Mocht het zo zijn dat uw vraag hier niet boven staat, dan kunt u gerust mailen naar info@barchello.nl voor al uw vragen.